Mer glömda grejer

Börjar visst bli glömsk … har ju shoppat en del andra grejer som måste upp på bloggen.

För några veckor sedan var jag en snabbis till IKEA med en kompis som precis flyttat. Jag passade då på att köpa denna fantastiska lampa, i bara sisådär 180 delar och med en sk. sockerbit istället för kontakt. Tog ett tag att få ihop den kan jag säga, men den passar väldigt fint över mitt köksbord. Från deras senaste kollektion STOCKHOLM som har mycket fint, men som jag inte vet vart jag ska ha.

stockholm-takkrona__0204559_PE359633_S4

För ett bra tag sedan handlade jag också på Etsy (händer ju aldrig annars). Dels ett boho chic armband som, då, matchade perfekt med färgerna i mitt hår (jcudesigns). Dels fröer (HeirloomsRUsSeeds), som blev en uppskattad present (jag insåg att chanserna att lyckas med dem var större på en kolonilott i förorten än en balkong i city). Väntar med spänning på om det blir nåt av dem, speciellt de ultra-coola melonerna. Dessutom ett gäng designade vetekuddar (The Ferris Wheels), som också blivit uppskattade presenter till både mina frusna och mina gravida vänner. Köpa presenter är kul kan man sammanfatta det med (t.o.m. coca-colaflaskor med namn).

Detta bildspel kräver JavaScript.

Kommentera

