Nervositetsshopping!

Okej, jag erkänner … en viss del av mitt shoppande är kanske för att döva en del känslor. T.ex. nervositet och liknande … det eskalerade under en vecka jag var nervös och helst bara ville ha ett svar på en gång. Nåja .. det blir ju en bra blogg om inte annat.

Under den här veckan beställde jag både konstgräs till balkongen och möbler från IKEA. En Bestå sideboard och en Vittsjö hylla. Den senare ska jag spraylacka i silver.

besta-hylla-med-dorrar__0137599_PE296225_S4vittsjo-hylla__0150081_PE308219_S4

Jag hittade också ett till par perfekta skor under veckan, dessa var dock lite luftigare, men lyckades besanna mig. Lagom tills mina nerver blev lugnade och jag var på så bra humör att jag ville fira lite. Eller nåt åt det hållet. Hrm … det var åtminstone rea på dessa Swedish Hasbeens (finns även med låg klack för er som föredrar det).

635_cork_wedge_red_webb-b45a4099

Det blev också lite nagellack. Hade ju sett en så snygg nageldesign som jag ville testa. Olika pastellfärger med vita prickar. Som tur var hade Mavala en kollektion förra året med pastellack, så priset blev rimligt. Alla utom den rosa fanns på sidan beauti.se.

mavala_spring_2012

Ett par Kleenex-behållare från Etsy (Crackpotscraft) hade jag beställt innan (faktiskt) och likaså den fina tavla jag var och hämtade idag. ”Sunkiss” av Idjeli – sjukt duktig munmålare som jag gick gymnasiet med. Såg tavlan på Facebook och blev helt kär!

il_570xN.305750346 il_570xN.298936312

563941_598754103469596_315901532_n

Kommentera

