Äntligen skor!

Har ju haft lite problem med skor på sistone eftersom fötterna blivit svullna. Har vissa som fortfarande funkar, men de flesta är körda. Speciellt såna halvvarma. Men igår hittade jag ett par perfekta under en promenad (av en händelse hamnade jag i ett shoppingcenter). Scorett var det som hade dessa (D for Dasia), även om jag fick åka till en annan affär idag för att få tag i rätt storlek och färg. Det som gör att de funkar är snörningen och en dragkedja på varje sida, samt wedge-klacken. Hurra!

1082608-01

Jag slank också in på Gina Tricot och stötte på dessa byxor. Har inte provat, men hoppas de funkar.

61590142001_m

Sedan blev jag tipsad på bloggen Var Dags Rum att det nu gick att beställa Holstee manifesto-postern från England och därmed slippa massa frakt och annat. Sagt och gjort, jag har ju länge velat ha den. Problemet nu är en ram i storleken 18 x 24 inches … alltid är det nåt!

the-holstee-manifesto

Bloggen påminde mig även om att jag köpte den här snygga luftfuktaren på Enklare Liv för ett tag sedan. Döpte den till Kurt! Funderar nu om Kurt ska få ett syskon.😉

23-101b

Kommentera

