Glömt och nytt

En assistent påminde mig om att jag glömt att  blogga om vinterns bästa köp. Skorna! Jag har fått stora problem med svullna fötter och fick lite ångest över vintern. Efter mycket övertalning från mig själv till mig själv (förståndiga Jessica till den mer glammiga jessma, om man nu ser det så) beställde jag tillslut ett par ”übermupp”-skor från Brandos. Tänkte att de skulle vara smidiga till Konsum typ. Sen kom jag på att jag kunde ha ett par fuskpälsbenvärmare från Ellos till. Resultatet blev lite som Uggs. Och väldigt varma och sköna. I år är typ första året nånsin då jag ej frusit ihjäl om fötterna … och ja, jag har använt dem så gott som dagligen, och inte enbart till Konsum. Så det kan gå ..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

27-8115

Nyheter börjar ju komma in på Provrummet och jag kunde inte låta bli att köpa ett par kamouflagefärgade haremsbyxor och en vit blus som var så extremt söt på ärmarna. Och jag kommer köpa ett till par byxor. De var så extremt sköna!

12176_a19485ab03837119684af7866abe71e4

12065_ecbcfaab170d23856eb0d73bf7f9a415

Häromveckan surfade jag också in på Smarta saker. Och kände att jag var tvungen att köpa den här bedårande brandvarnaren. Den livar nu upp taket i vardagsrummet. Sedan hade de också några slags överdrag till lågenergilampor som tar bort det skarpa, obehagliga ljuset som de ger. Funkade fint faktiskt.🙂

chick_a_dee_vit_1

Kommentera

