Dealsidor

Dealsidor är lite farliga. Campadre var ett bra tag sedan jag shoppade på, men för några månader sedan slog jag till. Lite träslevar i snyggt ställ och ett par ljusgråa tunna byxor från … hmmm … nåt märke som jag ej kommer ihåg för tillfället. Allt för mer än halva priset. Sånt är nice!

Groupon har ju också rätt roliga saker ibland. Jag gick på nån deal om nåt sandpapper för att ta bort oönskat hår. Tror det funkade, testade bara nån litet parti, men det kommer nog ta rejält med tid om man ska göra hela benen. Får se när jag orkar testa mer … men en bättre deal var presentkortet på 500 kr för 249 kr på RoyalDesign. Köpte lite fler dricksglas, Grand Cru, för detta. Både vatten- och latteglas.

Kommentera

