Älskade Etsy

Höll nästan på att glömma att jag skulle uppdatera bloggen med allt jag shoppat under hösten. Ni som känner mig vet att jag älskar Etsy. Man hittar så himla mycket fina och originella saker där, i mycket hög kvalité. Om det är några saker som jag får komplimanger för så är det saker från Etsy.

Etsy är ju egentligen uppbygd av massa små, enskilda affärer och de jag handlat av under hösten är:

  • Art on Craftssom säljer riktigt fina, färgglada handväskor i läder.
  • SWAKCouture som har fina accessoarer som mössor och halsdukar. Själv köpte jag en röd, stickad news boy cap från dem (den är beige på bilden, men man fick välja färg).
  • stadtkin potsdam som säljer jerseytoppar som är så himla fina med riktigt bra passform.
  • KatarinaCouture har världens finaste hattar. Det blev två från henne denna gång, men det blir nog fler. En news boy cap i olika bruna tweed-tyger samt en leopardmönstrad basker.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Kommentera

