Shopping igång igen

Nytt jobb = mer pengar = mer shopping. I si så där tre månader. Anledningen att jag inte bloggat  trots shopping har varit att tröga Arbetsförmedlingen drog ut på tiden med en datormus. Så den jag hade hemma fick gå till jobbet istället. Men nu så …. nu är jag igång. För att ni inte ska somna på kuppen tar jag en affär i taget, och publicerar rätt tätt istället.

Vi börjar med Eleven som jag hunnit med flera inköp på. Där fuskade jag redan i augusti och körde på Klarnas ”köp nu – betala om tre månader”. Bra då, mindre kul nu.

Det som under omgångarna hamnat i inköpskorgen har varit Boots no:7 dag- och nattkräm som jag varit väldigt nöjd med. Kontorsjobb betyder mer smink så mitt älskade Sexy Mama från the Balm tog slut, och ett nytt var en nödvändighet. Jag försöker också vara duktig att bassängträna så en badmössa var tvunget att införskaffas. Denna hade en kardborrknäppning så den var lätt att få på. Snyggheten vette tusan dock. Tvättbara rengöringspads till ansiktet testade jag också eftersom jag tycker att de i skumgummi blir rätt äckliga efter ett tag. Kan rekommendera dessa! Torrschampo, denna underbara produkt som räddar mig när jag är för trött för att tvätta håret. Kommer garanterat testa fler, men nu har det blivit Kisby (helt ok men gav inte så mycket stadga och var dessutom extremt odrygt) samt Sachajuan (bäst hittills – doftar lite, ger stadga och renhet men ingen klåda). Jag har också blivit galen på svamp och klåda i underlivet varpå jag slog till och testade det rätt så dyra Nirena intimtvätt. Och … jo, det funkar. I alla fall till viss del, men när man alltid sitter som jag blir det ju tätt så helt bra har det inte blivit. Och till sist så fick jag en prov på en hårprodukt – en leave-in-inpackning från Caviar av Altera – som var så bra så jag precis köpte ett minikit med fyra produkter från dem.

Puh …

Detta bildspel kräver JavaScript.

Kommentera

