Sminkbord

Äntligen! Som jag har längtat. Idag fick jag mitt sminkbord tack vare att en asse lånade min bil för att köra hem ett skåp och själv handla på IKEA. Vitt förvisso, men det kommer bli fint till tapeterna jag valt ut. Ser inte klokt ut nu i mitt sovrum för massa skräp står ju kvar, till exempel mitt gamla skrivbord. Men, men… var ju tvungen att montera ihop och testa. Plötsligt känns det som jag har väldigt lite smink … hmm …

Kan lika gärna lägga in bild på en av tapeterna jag ska köpa imorrn. Sen får vi se när det blir tapetserat … Denna ska alltså vara fonden i sovrummet, tillsammans med en ljusrosa metalic på resten av väggarna. Från kollektionen Lace, Boråstapeter.

Kommentera

