Vardagsrumsshopping

Just nu ligger datasystemet nere på jobbet, och just det som jag behöver (mail och adresser) går ej att komma åt. Så då får jag blogga lite så länge. Som vanligt så har jag shoppat mer än vad jag hunnit blogga, men det kommer jag råda bot på snart under min semester.

Jag har shoppat lite till mitt vardagsrum till exempel.

Dels två tavlor i storleken 100×75 cm, som jag bearbetat från foton, och kommer pryda väggen ovanför soffan. Använde mig av Proformat och blev riktigt nöjd.

 


Dels fick jag idag tag på denna lilla karamell. Den rosa minifåtöljen Hedda från Åhlens, slutsåld på många ställen, men nu är den min!


3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Anna-Lee
    Jul 10, 2011 @ 17:41:43

    Tavlorna är så snygga att jag bara döööör! Så proffsigt jobbat. Får lägga in en beställning kanske… 😉

    Svara

Kommentera

