Jag är värd det-shopping

Ett tag sedan sist jag bloggade, men det har inte direkt berott på mindre shopping. Jo, lite … men tid och onda armar kom mer i vägen.

Jag fick lite presentcheckar häromveckan för en tillgänglighetsstudie jag gjorde på SL. Ett rent helvete mer eller mindre, och jag tyckte jag var värd nåt onödigt och lyxigt för de pengarna. Resultatet blev en kudde och sex minifat, i tre olika mönster, från Indiskas Jade Jagger kollektion. Passar perfekt till mitt Urban Jungle-tema jag börjar få i mitt vardagsrum. Så fina!

Detta bildspel kräver JavaScript.

Sedan har jag totalt snöat in på Etsy.com. Massor med fina handgjorda saker, och vintage. Hamnade där av en slump när jag letade fodral till min nya MacBook Air (hrm… ja, ja… tänkte inte avslöja att jag blivit ännu mer nördig, men okej… lilla Lucy dök upp i mitt hem för ett par veckor sen. Alldeles bedårande! 11 tum är hon, ungefärlig storlek och vikt som ett modemagasin. Och med henne en ritplatta så nu kan jag börja göra stora tavlor.🙂 ). Det finns massor där just, men tillslut föll ögonen på JoliOriginals fina case i skinn och filt. Min är mörklila med gulorange insida. Nästan sugen på en matchande till IPhonen.

Kommentera

