Juice och … host … mer Gina Tricot

Japp, du läste rätt. Ännu mer grejer från nya favvon Gina Tricot. Det är inte mitt fel att de nu har ett perfekt mode för oss sittande personer. Tur att man har en asse som inte har alltför mycket emot att gå och handla det jag har sett ut på nätet. Promenad som promenad liksom. En tröja och tre par byxor hamnade i kassen denna gång. Och ett bonus-kort. Hon tyckte tydligen det fanns en nytta med det nu. Och det är ju sant… har tjuvkikat lite på deras blogg och det verkar lovande, eller olovande beroende på hur man ser det.

Sedan dök min juicer (Philips HR1858/90) upp i förrgår, halva priset på Campadre (de var snabba denna gång, och det blev rätt). Så nu gör jag massor med smarrig juicer. Idag blev det t ex äppel-päron-apelsin. Måste köpa fruktlåda från Årstiderna så snart jag är hemma en längre tid.🙂

Och igå gick jag in på Åhlens och utnyttjade min rabattcheck på 20% och köpte min älskade Molton Brown-duschgelé. Har visserligen en, men inget går upp mot denna doft.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Kommentera

