Mer IKEA

Japp, då har jag varit på Ikea igen då. Slog faktiskt två flugor i en smäll och träffade en kompis som råkade vara i Stockholm och köpte klädställningen jag spanat in. Den står nu fint inne i klädkammaren, helt full med kläder. Måste köpa mer galgar … sedan köpte jag ett par lådor till garderoben, några dricksglas, en stor låda jag ska ha tyger i och en liten fönsterlampa.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Och sen var jag tvungen att tröstshoppa en väska på ebay, för sminkbordet jag är ute efter kommer ju aldrig in… Bild kommer när den dykt upp.😉 Bara jag inte blir fast där nu …

Kommentera

