Kläder och inredning

Jag har haft en riktig shoppingvecka. Sisådär 5000 kr har försvunnit på 7 dagar… eller ja, lägg till några dagar och du kan också lägga till ett par tusenlappar till. Det har blivit kläder på framförallt Gina Tricot och Cubus (ställen jag knappt handlat på tidigare) men även ett par toppar på HM. Tyvärr har jag inte kunnat hitta bilder på alla kläder på deras hemsidor, men ni får ett urval här i alla fall. Det var helt suveränt att Gina till exempel hade flera byxor med resår i midjan. Då måste man ju passa på eller hur?😉

Sedan så har det blivit en tur till Ikea. Snart, snart så kan nog min klädkammare bli klar. Jag beställde tillslut garderoberna med hemkörning, och tur var väl det. Vägde 138 kg! Galet. Men jag har shoppat massa småprylar på plats också. Exempelvis några bedårande behållare från serien Yngaren som kommer bli så fina på mitt sminkbord (när nu det kommer att komma in igen). Nya överdrag till stolarna i köket, och fyra svarta pallar hörde också till inköpen. Samt en stoooor växt som nu pryder sin plats här i vardagsrummet. För att inte tala om det extrema fyndet Ludvig, ett väggskåp för modem och sånt (måste ha dem i sovrummet pga att där är första jacket och det är extremt irriterande med alla ljusdioder). Det var nedsatt från 449 kr till 45!!

Oh, just det. Som den organisationsfacist jag är så kunde jag inte låta bli att börja dreggla över systempärmarna från Keba. Eller speciellt registret. Innehållssidan sitter i en ficka, och man kan ladda ner mallar från deras hemsida. Tänk er att kunna ha ett register över ett annat register under en viss flik och dessutom kunna få dem snyggt utskrivna. Kan det bli bättre? Nej, och därför ligger de nu här bredvid mig och bara väntar på att börja användas.🙂

Kommentera

