Inredningsnoja

Det har en tendens att komma framåt våren (okej, det snöar idag, men ändå) – min inredningsnoja. Jag vill köpa massa nytt till hemmet. Denna gång till min klädkammare … öhm … ok, vi kan börja med den i alla fall. Den är numer inte röd, utan vit och svart. Och tom. Jag blev irriterad på IKEAs hemkörningsvillkor så jag har dragit ut på det, men nu ska jag ta mig dit när jag har tid och köpa garderoberna, och ett sminkbord till sovrummet. Och antagligen mer saker …

Jag måste också förbi en byggmarknad för att kapa befintliga hyllor och köpa en klädstång. Hoppas snön försvinner snart bara.

Men detta skulle inte bli ett ”jag ska”-inlägg utan jag har faktiskt handlat lite grejer också.

Först några snygga läderhandtag av märket Tine K Home från Inreda.com:

Från Inreda.com kom också en ny anslagstavla till mitt kök som kommer bli så fin på min röda vägg!

Men åter till klädkammaren. Jag ville ha nåt som livade upp de vita väggarna. Först tänkte jag en tapet, men tillslut fastnade jag för denna väggdekal från Wallsticker.ie i höjden 140 cm. Kommer kanske bli en utmaning och få upp den men…

Kommentera

