Tävling: Cliniderm

Jag har kommit hem från en längre vistelse på Tenerife, nice värre, där jag så klart shoppade en del nödvändigheter. Honungsrom, Aloe muskelgelé, Frenadol (spansk dundermedicin mot förkylning), smycken och pyjamas från fina Women’s secret. När jag kom hem fanns min julklappsbok från arbetsgivaren (eller snarare boken som blev resultatet av presentkortet från arbetsgivaren) liggandes här. New York – Portrait of a city, en maffig bok på över 3 kg som ser väldans snygg ut på soffbordet. Omslaget är helt klart jessmaistisk.

Det som också väntade var ett kampanjpaket från Buzzador, och här kommer ni in. Ni ska få tävla! Fyra provpaket med sex olika produkter från Cliniderm kommer att delas ut bland er som mailar svaren på nedanstående frågor till jessma1979[at]gmail.com, samt skriver bästa motiveringen till varför just du ska vinna som kommentar till detta inlägg. Det är dock snabba ryck som gäller. Om två dygn utser jag vinnarna.

Frågorna är som följer:

  1. Nämn två av hudens viktigaste skyddsbarriärer.
  2. Vem är utvecklingsansvarig för Cliniderm?
  3. Vad heter Cliniderms produkt för läppar?

Klurigt? Tips: Kolla deras hemsida.😉

Kommentera

