Mer Provrummet.se

Ja, det kanske blir lite tjatigt, men igår var jag på modemingel med Provrummet.se. Hade väl hoppats på att det inte skulle gå att shoppa där, men där fick jag. I förra veckan kom en helt underbar klänning in, som jag blev enormt förälskad i. Och när den hängde där, och man fick se den på en person så … plus de 20% rabatt man fick. Nej, det gick inte att motstå. Så nu hänger denna skönhet i min garderob:

I samma serie, eller vad vi nu ska kalla det fanns även en topp. Helt underbar även den. Och tro det eller ej. Alla besökare fick var sin! Behöver nog inte säga att passformen åter igen är ypperlig. Lycka!

För övrigt har jag kommit på vad jag ska göra med ”Röda rummet” som jag kallar min klädkammare/förråd. Det kommer bli sååå fint när det blir klart. Men det kräver viss shopping, framför allt färg och tapet skulle jag vilja säga.

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Anna-Lee
    Nov 10, 2010 @ 21:56:19

    CaaaaaaCHING!
    Tänk att det blev just den toppen! Niiiiice!

    & klart du skulle ha klänningen!

    Svara

Kommentera

