Provrummet.se

Äntligen har jag lite tid över för att blogga. Och blogga innebär ju som alltid att jag shoppat lite. Denna gång på min absoluta favvo för tillfället: provrummet.se. Deras kläder är nog de skönaste med bästa passform jag någonsin haft. Och i slutet av förra veckan råkade de ha slutrea på massor med saker. Och jag råkade beställa en hel del saker. Missade dock två plagg som hann ta slut men följande damp i alla fall ner i lådan i måndags:

Detta bildspel kräver JavaScript.

Det hela gick på 865 kr! Det enda som inte riktigt funkade var västen och den gråa t-shirten, men det är säkert nån som kan köpa vidare. Men jackan funkade! Helt otroligt, kan till och med röra mig lite i den.

Men det tar egentligen inte slut här. Jag hade turen att gå in på Facebook 29 sekunder efter Provrummet.se la ut en inbjudan till mingel och modevisning nästa vecka. De tio första som mailade skulle få plats för sig och en vän. Snacka om att jag var snabb på mailen där. Så nu ska jag och en kompis dit på tisdag och mingla, kolla på kläder, få goodiebags och träffa designern.🙂

För övrigt hämtade jag nya glasögon idag. Ett par vanliga, och ett par terminal till datorn. De senare av lagom nördig design.😉

Kommentera

