Äntligen leverans

Nu i veckan kom äntligen rätt väska från Campadre och samtidigt det sista paketet. Fast jag kom precis på att allt inte var med i det paketet, så det blir till att maila igen. Synd att de strular så för det är ju himla bra priser. Nåja, det som kom var i alla fall bra. En skötväska (nej, jag ska inte ha barn) från Dadadoo som funkade perfekt back på permon – rullstol, barnvagn … same shit, different names – och snygga regnboots från Tretorn. Båda verkligen skrek Jessica på nåt sätt. Och smink ifrån NYX, men där är frågan om jag tål det. Tyckte det kliade när jag testade på handen.

Var för övrigt på Campadres utförsäljning idag. Mycket folk, och jag hade tur att jag inte kunde stå i kön i trappen. Tog alltså enbart en halvtimme att ta sig in. Allt låg huller och buller, men jag plockade åt mig en Puma-tröja och en klänning från Pepe Jeans. Klänningen är förvisso ytterst tveksamt om jag får på mig, men men … 400 kr gick det på.

Just det. Förra veckan tog ansiktsvattnet slut och eftersom jag blivit helt såld på Boots no:7 så köpte jag därifrån denna gång. Tvätt och serum fick också hänga på, så fick jag en söt necessär med miniprodukter på köpet. Och ett nytt torrschampo från Bastiste, som var riktigt bra på mitt nyblonderade hår. Eleven är trevlig att shoppa på, tror jag sagt det förut, när sakerna kommer på ett par dar.

Och nu ska jag slå till. Kläder från Izzy Camillieri i Canada. Skinnjacka, trenchcoat och en ullcape/-rock blir det nog. Och förhoppningsvis den bedårande ponchon hon hade förut. Hoppas hon kan göra den.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Anna-Lee
    Okt 09, 2010 @ 18:36:01

    Nu har jag äntligen hittat hit… Jag har redan shoppat upp hela min månadslön, så jag vågade äntligen ta mig en titt på din sida utan att riskera att följaktligen sätta sprätt på alla mina pengar! Haha.

    God Damn vad du shoppar!
    Campadres utförsäljning . IRL? Troddde det bara var en webb-verksamhet… vad ger du utförsäljningen för betyg?
    Och vad ger du No.7’s ansiktsvatten för betyg?

    Ser fram emot att hör amer om grejerna från Camillieri.

    Svara

    • jessma1979
      Okt 09, 2010 @ 19:10:03

      Hehe…

      Japp, Campadre hade utförsäljning IRL. Kanske en 3a av 5 möjliga. Det var som sagt väldigt rörigt.

      Ansiktsvattnet … jodå, det är bra. På sprayflaska så man riskerar inte ta för mycket. En 4,5a. Tvätten får en 3,5. Löddrar för lite.

      Svara

Kommentera

