Ny handväska

Har funderat ett tag på en ny handväska, men är så himla kräsen. Jag får för mig att det är bra med svarta för det matchar allt, men just svarta är helt omöjligt att hitta för mig. Rosa däremot faller jag alltid för. Satt häromdan och plöjde Tradera och Ebay, men hittade ingen som föll mig i smaken. Eller jo, en Prada Fairys. Fiiin! Fint pris också. :-S

Nåja, efter att ha skickat in boken till förlaget igen igår gick jag ner på Åhléns här bredvid. Jag tänkte för en gångs skull utnyttja mina rabatter. Dels 20% på alla Wera, Complement, FRK och Å, samt 20% på vilken valfri vara som helst. Så jag plockade jag på mig två par tights till av en modell jag redan har och fullkomligt älskar. Ett par bruna och ett par svarta med sömmar framtill. Har ett par beiga sedan tidigare. Sedan hängde det en lila poncho som bara skrek Jessica så den var jag också tvungen att köpa.

Men, det bästa av allt. Jag hittade en handväska. En DKNY som jag faktisk har velat ha rätt länge, men som jag aldrig hittat rätt modell av. Denna var gråsvart i tyget (med märket invävt som det brukar) och bruna läderdetaljer. Så den kommer ju matcha det mesta. Perfekt! Saken var den att rabatterna gick ut olika datum och den på en valfri vara hade gått ut dan innan. Men de var justa och gjorde ett undantag. Tack Åhlens personal! Eftersom jag hade vunnit 1300 kr på mina obligationer så gick faktiskt all denna shopping på enbart 300 kr. Me like! (Tyvärr hittar jag inga bilder på sakerna)

Väntar på min väska från Campadre också. De hade skickat fel, och det tog ett tag att få kontakt med kundtjänst, men nu hoppas jag den kommer nästa vecka.

Och så har jag äntligen fått kommit igång med kampanjer hos Buzzador. Just nu är det LoveFilm, så jag passar på att titta på filmer som jag pinsamt nog inte sett ännu … Förra veckan satt jag och assen och tittade på Matrix, och ikväll blir det nog Avatar. Fler än två personer kan dock inte klämma in sig framför datorn. En annan har ju ingen TV längre. Har nog inte bestämt mig för vad jag tycker ännu. Smidigt att få hem filmerna i brevlådan, men det är lite för dyrt enligt mig. Å andra sidan så kommer jag ju dels inte in i videobutikerna häromkring och dessutom är de faktiskt ännu dyrare än Lovefilm. Så kanske, kanske … nu till vintern är det ju mysigt med lite film.

Kommentera

