Ny kategori

Har insett att det är mycket fina saker där ute på nätet jag gärna vill ha, men kanske inte har råd att köpa för tillfället. Så därför startar jag en ny kategori i och med denna post. En ”Önskelista”. Den som behöver tips på spontana presenter till underbara jag ombedes därmed framöver att söka på detta.😉

Jag hittade en länk till ModCloth.com häromdan. Det nämndes att de hade fina klänningar och uj… vad rätt personen hade. Dessutom har de underbara namn. Jag är fullständigt kär i de flesta, men kanske i synnerhet i dessa:


Och jag har fått dille på hattar. Har inte hittat någon som passar i storlek än men har sett en del fina. Så klart har sidan även sådana, t.ex:

Kommentera

