Mer in i sekten

Härom veckan ringde en kille från Telenor/Bredbandsbolaget. De reade ut IPhone 3GS. Var tvekande in i det sista men till sist sa jag ja. Hade i och för sig tänkt mig IPhone4, men jag håller på att intala mig själv att den inte är så bra. Den har ju faktiskt fått lite kritik.

Älskar min telefon! Och jag är nu djupare in i Apple-sekten. Var så klart tvungen att köpa lite skydd till den. Först, innan jag ens använt dem, köpte jag ett displayskydd. Matt, så det blir inte så mycket fingeravtryck. Från IPhonebutiken köpte jag, förutom ett läderfodral så jag kan fästa den på Permon och en stylus som jag kan använda när naglarna är fööör långa, ett skin till baksidan som personifierar den som en IPhone by:jessma.🙂

Sedan fick jag mina Ellos-grejer. En stickad tröja fick åka tillbaka, den var alldeles för stor. Men en poncho, likadan som en jag glömde på universitetet för ett par år sedan, en ”päls”-krage och en randig tröja med ansiktstryck fick vara kvar.

När jag hämtade ut paketet så passade jag på att gå in i lite fler affärer. Apotek är otroligt roliga så där blev det storshopping. 5 vita plastpärmar och en visitkortspärm på Akademibokhandeln, klädtejp (hurra att det fanns) på Lindex och … kläder på HM. Suck, det var lite folk så det var enkelt att plocka på sig. Det blev en brunmelerad V-ringad tröja och en tunn naturvit/beige storskjorta som matchar satinbyxorna från Provrummet.se som fick vara kvar. En rosa tröja och en klänning i samma färg ska jag gå tillbaka med. Passar nog helt enkelt inte i den färgen …

Kommentera

