Ny webbutik

Om ni inte redan har upptäckt det har Facebook rätt riktade annonser. Varpå mina annonser påfallande ofta handlar om någon typ av shopping. Märkligt …😉

Nåja, i onsdag såg jag en annons om provrummet.se. Var inte sen att gå in och titta, och inte sen med att beställa heller. Inte nog med att kläderna tycktes gjorda för en sittande person som jag, det var rea också. Och som den uppmärksamme läsaren vet så gillar jag när leveransen är snabb och fraktfri. Bingo! 2 par byxor och 2 toppar blev det, för den nätta summan av 340 kr. Sköna kläder var det minsann, och de har bra passform. Där handlar jag igen.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Och idag har jag beställt mer ifrån Ellos och Halens. Skippar nog HM trots allt.

Kommentera

