Basic-snabbshopping

En kort runda på Åhlens City för att köpa två spaghettilinnen, ett svart och ett vitt, blev det idag. 2 för 100 är ett helt ok pris. Men ack så trist det är där inne nu för tiden. Blir inte alls inspirerad längre.

Sedan slank jag in på Cubus och köpte ett par mjukisbyxor, typ yoga. Hade sett dem strax innan London, men då var det ju inte läge. Sedan föll de i glömska, så när jag såg dem idag passade jag på.

Lite sugen på Ellos och Halens nya kataloger är jag ju. Och Eleven hade nåt erbjudande på Boots no:7 … hmm … det var ju det där med en ny diskmaskin …

Appropå Ellos så var de snabba den här gången. Beställde på midsommaraftonen och onsdagen efter kom varorna. Knäpp som jag var beställde jag lite varor i fel storlekar enbart på grund av priset. Undrar hur jag tänkte där …

Kommentera

