Lyxshopping

Igår på självaste midsommarafton gick jag och hämtade ut mitt senaste köp på nätet. Denna gång lite onödigt, men ack så läckert, smink från Eleven. Beställde på måndag eftermiddag, och på tisdagen var det framme. Däremot var ju inte jag hemma då, men otroligt vad snabbt. Sånt gillar jag. Dessutom fick man lite prover med. Lär handla därifrån igen om man säger så. En glittermascara från Collistar, ett glitterpuder från samma märke (största anledningen till detta var den fina asken) samt ett antishine-puder från The Balm vid namn Sexy Mama.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Sedan sist har jag faktiskt lyckats shoppa grejer på HM också. Deras trend-kollektion är helt ok. Inga bilder fanns på nätet, men det var ett par orangea sandaler i kork och mocka samt en topp/tunika/klänning i mönstrat siden. Den gick i färgerna aprikos, grå, svart och vit och har knytband på axlarna och en ärm längre ned så att axlarna är bar. Lite svårt att förklara, men riktigt fin till ett par svarta leggings.

Och igår blev det lite shopping på Ellos rea. Fast det hamnade nog någon nyhet i varukorgen också … Minns som vanligt inte exakt vad, men den som lever får se.

Kommentera

